Menu
Your Cart

Информация за доставка

Доставка и срок на доставка



               Поръчки на стоки от www.petfood.bg се приемат 24 часа в денонощието. Поръчките, направени до 15:00ч в работен ден, се обработват и изпращат от екипа ни чрез куриер в рамките на същият ден или в деня на плащането (при поръчки, заплатени по банков път). Моля имайте предвид, че  стандартният срок за доставка не важи за всички предлагани стоки. За стоките, за които има по-голям срок на доставка, това е отбелязано в обявата на самия продукт. 

*В случаите, в които сте получили поръчката си и искате да се откажете от нея това може да стане в рамките на 14 дни от датата на получаване на пратката. В този случай, транспортните разходи в двете посоки са за Ваша сметка, aко сте търговец или професионалист. В случай че сте потребител и закупувате от нашия онлайн магазин с лична, непрофесионална цел, то тогава заплащате доставката за връщане, а първоначалната доставка е за Ваша сметка, само ако сте избрали опция доставка до адрес. 

               Срокът на доставка се удължава съответно с броя на почивните дни при поръчки в събота, неделя и по време на официални празници. Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което ще бъдете своевременно уведомени от страна на  PETFOOD.BG

               PETFOOD.BG не носи отговорност за забава на доставката, поради независещи от него обстоятелства, като например забавяне от страна на куриера, извършващ доставката.

              

Цени на доставка



Цената на доставката не е включена в цената на стоките. Цената за доставка на стоки, заявени от PETFOOD.BG , е видима преди клиентът да завърши своята поръчка. За поръчки под 70 лв цената за доставка е фиксирана – 4.90 лв до офис и 6.90 лв до адрес, независимо от броя артикули, като това изрично е посочено в Сайта и/или в конкретната обява. При поръчки над 70 лв доставката е безплатна.              В определени случаи PETFOOD.BG може да фиксира цената на доставка, независимо от параметрите на пратката. Това изрично ще е указано в сайта или в конкретната обява. Ако друго не е посочено при поръчката, сроковете на доставка са както следва:

 

  • Доставка до адрес на клиента - пратката се изпраща в срок до 1 работен ден от обработване на поръчката Ви до посочен от Вас адрес с куриерска фирма Спиди;
  • Доставка до офис на куриер- пратката се изпраща в срок от 1 работен ден от обработване на поръчката Ви;

 

*Hяĸoи нaceлeни мecтa (пoвeчeтo ceлa и няĸoи гpaдoвe) ca cъc cпeциaлeн peжим нa дocтaвĸa oт cтpaнa нa ĸypиepcĸитe фиpми ("пo гpaфиĸ").  Ще бъдете информирани от нас при наличие на подобни обстоятелства.

 

Посочените срокове и условия за доставка на стоки от www.petfood.bg важат за територията на Република България. Информация относно доставки извън страната, можете да получите от нашия екип. Времето за изпълнение и цената на куриерската услуга зависят от местоположението на клиента. За различните държави, Български пощи извършват тази услуга на различни цени. 

Ако имате затруднения, определяйки изискваното задължително тегло, ние ще изчислим, вместо Вас,  колко ще бъде сумата за доставка до държавата, в която искате да бъде изпратена.


Начин и заплащане на доставка 

               PETFOOD.BG (www.petfood.bg)  изпраща закупена от Вас стока с куриерска компания „Еконт“, „Speedy” или еквивалентна такава. Заплащането на цената за доставка се извършва заедно със заплащане на цената на поръчката, като моментът на плащане може да бъде различен според избрания от Вас начин на заплащане, а именно:

 

  • при получаване на поръчката срещу получаване на касов бон от куриера, когато сте избрали плащане с наложен платеж;
  • чрез банкова карта
  • чрез банков превод – при предварителна уговорка; 

 

               При посочени неверен или грешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, PETFOOD.BG не носи отговорност за неточно изпълнение на поръчката в следствие на подадената невярна информация от Вас.



*** Куриерската фирма, с която се изпращат поръчките на PETFOOD.BG е лицензиран пощенски оператор за наложен платеж с пощенски паричен превод и по тази причина за фиcĸaлeн бoн служи разписката, която издава куриерът при получаване на сумата на поръчката при предаване на пратката, съгласно  изискванията за издаване на фискален бон при Πoщeнcĸи Πapичeн Πpeвoд нa ocнoвaниe HAPEДБA № H-18  oт 13 дeĸeмвpи 2006 г. зa peгиcтpиpaнe и отчитане на продажби в тъpгoвcĸитe oбeĸти чрез фиcĸaлни устройства.  Запазете тази разписка, в случай, че впоследствие решите да върнете обратно получената от Вас поръчка, за възстановяване на заплатената от вас сума от наша страна.

 

При поръчки с наложен платеж се дължи такса наложен платеж.


Неприемане на поръчката и неоснователен отказ 

               В случай, че клиент или посочено от него лице не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка,  PETFOOD.BG ще приеме това за неоснователен отказ от поръчката и се освобождава от задължението си да достави заявените стоки, а клиентът губи възможността поръчаните от него стоки да му бъдат доставени. Клиентът дължи на PETFOOD.BG заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката в 7-дневен срок от получаване на уведомление, освен ако в уведомлението не е посочен друг срок

               PETFOOD.BG запазва правото си да изпрати на посочения от клиента електронен или физически адрес уведомление за непотърсена пратка, както и да претендира разходите за доставка и връщане на стоката/стоките. PETFOOD.BG и клиентът се съгласяват, че уведомлението, когато е изпратено по електронен път, ще се счита за писмено и получено от деня на неговото изпращане от страна на  PETFOOD.BG

 В горепосочените случаи клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като обаче поема всички разходи за доставка. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението. PETFOOD.BG се освобождава от задължението за доставка, в случай че поръчана стока вече не е налична.    


Преглед за дефекти при доставка

               При извършване на доставка на стока, поръчана от PETFOOD.BG, клиентът се задължава внимателно да я прегледа лично или чрез трето упълномощено от него лице, приемащо същата.

               При констатиране на външни видими дефекти – евентуални повреди, скъсвания, удари и други щети, установени при доставка, клиентът или третото лице следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера, в който протокол се описват констатираните дефекти и незабавно, не по-късно от 72 часа от доставката, да уведоми PETFOOD.BG за констатираното. 

               Когато доставените стоки явно не съответстват на поръчаните от клиента и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки, клиентът има право в срок от 72 часа да поиска от PETFOOD.BG доставената стока да бъде заменена със съответстваща на поръчката стока. Уведомяването може да стане по какъвто и да е начин от изброените в раздел II от Общите условия или чрез формата за контакт в уебсайта www.petfood.bg . 

               При постъпило уведомяване по предходните алинеи PETFOOD.BG ще замени увредената/несъответстващата стока в срок до 3 /три/ работни дни, освен в случаите, при които не е налична стока от същия вид, за което  PETFOOD.BG ще  информира клиента своевременно.



Приемане на пратката

               При приемане на доставката от клиента или трето лице без забележки, всички и всякакви последващи претенции за външни видими дефекти на получената стока се явяват неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворени. В случай, че не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на стоката и/или клиентът не уведоми незабавно в срок до 72 часа от доставката PETFOOD.BG на посочения в Сайта телефон/имейл/адрес, клиентът губи правото си на привеждане на констатираните външни видими дефекти в съответствие с договора за продажбата.

               При отказ да се приеме доставката, потребителят дължи всички разходи по направената доставка, които включват цена на куриерски услуги и опаковка.

               При предаване на стоките (извън случаите на доставка на стоки на изплащане), клиентът или трето лице, приемащо доставката на посочения от клиента адрес, е задължен да подпише придружаващите документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е извършило поръчката, но приема стоката при доставка на посочения от Клиента адрес за доставка.

               PETFOOD.BG осигурява подходящото опаковане на стоките и изпращането на съпътстващите документи. Ако по някаква причина в пратката не се съдържа необходим към поръчания продукт документ или компонент, то моля да се свържете с нас и ние ще направим всичко възможно, за да го осигурим възможно най-бързо.