Често задавани въпроси
Защо да пазарувам в Petfood.bg?
Предлагаме
продукти с изключително съотношение между качество и цена. Повечето от тях се
произвеждат от семейни фирми и цените им не са излишно завишени, заради марка,
име и др.
Работим директно
с прекия вносител или производител на всеки от продуктите. Всичко, което е
налично на сайта ни е налично и на склад, затова няма да чакате излишно.
Защо да се
регистрирам в Petfood.bg
Регистрацията на сайта Ви носи куп преимущества и привилегии. Само регистрираните потребители могат да се възползват от нашата програма за редовни клиенти. Също така, регистрираните потребители получават известие за текущите промоции, активности, промо кодове и др. на имейл. Базата от данни съхранява информация за поръчките на регистрираните профили и можете да проследите всичко. Освен това, можете да запаметявате и управлявате различни адреси за доставка на профила си, което ви спестява попълване при всяка покупка.
Как да поръчам
продукти от Petfood.bg?
Процесът по поръчване на стока е изключително лесен. Просто добавете избраните стоки в кошницата и щом сте готови, отидете към завършване на поръчката чрез бутон «ПЛАЩАНЕ». Въведете данните си, изберете начин на доставка и начин на плащане и готово - наш консултант ще се свърже с Вас за потвърждение на поръчката. Въвеждането на данни за доставка – име, адрес, телефон и т.н. се прави еднократно – системата запомня всеки адрес, който сте въвели и при последващи поръчки само го избирате.
Разбира се, можете да поръчате стока и по телефона, но това Ви лишава от всички привилегии на регистрираните потребители. Ако вече сте се регистрирали на сайта ни, поръчките по телефона няма да се начислят към общата стойност и съответно бонус програмата. Затова препоръчваме да поръчвате през сайта.
Много е лесно - регистрирайте акаунт, влезте в него и след това създайте поръчката си. Важно е да се отбележи, че ако създаде акаунт по време на поръчката, системата няма да приложи отстъпката. Също така, отстъпка няма да се приложи при пазаруване като гост. Тя не важи за вече намалени стоки, а само за тези на редовна цена.
Как се извършва и
колко струва доставката?
Избраните от Вас стоки ще бъдат доставени от
24 до 48 часа след изпращане с куриерска фирма СПИДИ. След обработване на
направената от Вас поръчка, консултант от фирмата ще се свърже с Вас по телефон,
за потвърждение и финализиране на доставката. Всички поръчки се обработват в рамките на 1 до 3 работни дни,
а събота и неделя са почивни дни. Поръчките направени в почивни дни се считат за направени на първия възможен работен ден.
Дocтaвĸaтa нa пpoдyĸтити на стойност над 99 лв. e БEЗПЛAТНA бeз знaчeниe oт oбщaтa cyмa нa пopъчĸaтa или избpaния вид плaщaнe.
Фиксираната цена за поръчки под тази стойност е 4,90 до офис на ЕКОНТ, 5,90 до офис на СПИДИ и 7,90 до адрес със СПИДИ.
Как мога да платя?
Предлагаме два
метода – плащане при доставка и плащане с банкова карта. Изберете по-удобния за
Вас. Важно е да се отбележи, че при плащане при доставка, отново можете да
платите с карта на куриера.
Мога ли да
проверя пратката?
Всички пратки се
изпращат с услугата "Провери преди да платиш" и куриерът е
длъжен да Ви изчака, за да проверите състоянието на опаковката . Проверката се
свежда до преглед на външния вид на стоката и целостта на оригиналната
търговска опаковка.
Пет Фууд България ЕООД не носи отговорност
за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер.
Какво представлява бонус програмата за редовни клиенти?
Това е нашият
начин да се отблагодарим, че пазарувате често при нас. Колкото повече
пазарувате, толкова по-голяма отстъпка получавате. Веднъж постигната, тя
остава свързана с профила ви завинаги! Повече може да научите тук.
Какво
представляват продуктовите пакети/bundles?
Това са специални предложения за по-изгодно пазаруване.
Може да се състоят от по-голяма търговска единица (пр.: цял стек) или от
няколко свързани продукта на по-добра цена.
Какъв документ ще
получа при покупка?
Всяка стока,
закупена от Petfood.bg пътува със стоково разписка/поръчка с уникален 10-разряден номер. При
желание от страна на клиента се издава данъчна фактура, за която се предоставят
допълнителни данни.
В зависимост от избрания начин за плащане, касов бон се издава от Пет Фууд
България ЕООД (при плащане с банкова карта) или от СПИДИ АД (при плащане при
доставка).
Мога
ли да върна поръчаната стока?
Имате право да върнете поръчаната стока в срок от 14 дни след получаването, без да посочвате причина и без да дължите обезщетение или неустойка.*
За да упражните правото си на отказ следва да ни уведомите за решението си по мейл или по телефон. Задължително ползвате това ЗАЯВЛЕНИЕ за връщане или замяна на стока
При връщане на
продукт, той трябва да бъде в състояние, в което може да се продаде като НОВ. В
противен случай си запазваме правото да изискваме такса за покриване на
разликата в цената.
*Преките разходи
по връщане на стоката са за сметка на клиента. Връщането на пари става само по банков път.